long time no see

längesen jag bloggade nu.
det är lätt att säga att det är en enkel match att blogga, men det kräver faktiskt mer än vad man tror.
speciellt intresset.
men eftersom jag inte använder min blogg till något annat än för min egen skull så spelar det ingen större roll.
idag var vi i malmö med en del av skolan.
UF kick off närmare bestämt.
jag går tredje året nu och det känns som att jag vill veta vad jag vill hålla på med, men det gör jag inte.
jag vill så mycket.
men just egenföretagare eller entrepenör tycker jag är fruktansvärt intressant och roligt.
det är mycket jobb med det. men jag gillar det, faktiskt. brinner jag för något så går det så lätt att lägg massa energi och timmar på det. och framför allt så är det ett väldigt socialt jobb, vilket jag också föredrar.
de som föreläste var Henrik munkhammar, Adam(förra årets vinnare av UF i skåne) och Gustaf josefsson. alla tre väldigt duktiga, men speciellt gustaf var riktigt bra!
han talade om UF på ett sådant speciellt sätt, han fick med allt utan att knappt nämna UF. speciell och genombra kille det. väldigt inspirerande och tankeflödet och suget efter att få vara kreativ och jobba själv var enormt!
kan även meddela att jag glömde nycklar och satt utanför lägenheten i 40 minuter. drygt.
Henrik Munkhammar, Adam och Gustaf Josefsson( att han är snygg är ju inte heller förkastat, även fast detta inte uppkom för mig förräns efter han pratat färdigt)
Puss och hej - jag är en glad tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0