Round and round and round

imorgon är det halkan som gäller.
S A T A N.
jag tycker inte att det ska bli ett dugg roligt, faktiskt.
hur fan kan man tycka att det är roligt att halka runder helt okontrollerat?
förvrängd och befängd bild av vad som är roligt då måste jag säga.
är för det första rädd för att jag ska få ren panik när det blir sådär blixthalt
och för det andra vill jag absolut inte köra en bil fylld med ungdomar som jag inte har en aning om vilka är. det kommer gå rent åt helvete. men körkort vill jag ha, då får jag tyvärr suck it up. finns inte så mycket att göra.                                                                                                                                                                                     kan förövrigt meddela att jag har ångest. ångest över att jag inte varit på mina tisdagar på länge, och nu missar jag en till, för halkan. och sen missar jag ännu en om två veckor då jag har riskettan. mög. redigt med mög.
jaja, godnatt.
puss godkväll  - kyss som en smäll
glad tjej som blivit av med tandställningen samma dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0