Onsdag

bra dag!
engelska och näthandel sen sluta, alltså var min skoldag över klockan tjugo i elva. kalas!
Gick sedan för att möta upp världens bästa Glennrick, tanken var att vi skulle dra oss ut mot röda korset för att hitta kläder till hennes otto-outfit. stängt där. bög. men det löste sig bra ändå och vacker blir/är hon!
har även inhandlat outfit till mig och Caroline, änglar ska vi vara! får se hur det blir, men det funkar nog det med.
halkan gick förövrigt super! måste trots allt erkänna att det var kul, och att jag absolut hade gjort om det om jag hade fått chansen! fick en jättejättetrevlig grupp med, tre andra tjejer( och jag som var nervös för att bara vara med killar..) två från C4a, Felicia och Moa( hon hette Annie, men hon likna idolMoa!) och sen en från söderport, guldstjärna, Matilda. trevliga och genomsnälla tjejer allihopa, litet minus på matilda för att hennes mun gick i ett, högt och ointressant. men i övrigt helt perfekta allihopa.
fick krocka i 7km i timmen, ta mig ur en voltande bil och köra halkan. mycket bra dag!
nu tänker jag spenderra min onsdags kväll med att på en halvtimme bli godkänd i fas b på körkortsteorin, spela lite på gittan och sen kolla bonde söker fru!
Goddag och adjö - lagom tjock mö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0