värst

visst, jag är en ganska rädd person av mig. om jag går på en väg när det är mörkt, oavsett om jag är med någon eller inte känner jag ofta att någon följer efter mig. eller ibland när jag ska sova, så känns det som om någon är i vårt hus. men oavsett , det finns VISSA saker jag inte klarar av . jag satt på msn igår på natten  , kunde inte sova. så chattade jag med lite folk , bland annat jaki. så skickar han http://www.marcusle.se/blogg/ och skriver, kolla vad många besökare han har paulina :O och eftersom jag inte hade något bättre för mig klickar jag in , och helt allvarligt jag höll på å skita ner mig.

min reaktion : jag skriker som fan och stolen åker bak och jag åker fram vilket resulterar i att jag pangar huvudet rätt i skrivbordet och efter det börjar jag gråta , dels för att min panna åkte på fetaste smällen men även för att jag blev så rädd ! smärtbeskrivning: tänk typ, när du tappat ngt under ett bord, och sen ska du gå upp och ska resa dig och du tror du är utanför bordskanten men du är inte det så när du reser dig med all din kraft pangar huvudet i bordet, AJ.

sen råkar jag veta , att johanna ääääääälskar sånt bajs ;) så jag skickade den till henne med.
kommentar: paulina jag dog! slängde iväg datan , sen fick jag stänga av den helt ,  men du kunde sagt vad det var jag kommer inte kunna sova nu!

mahahahaha(6) tänkte först skicka till glenne med, men hon är inte lika vettskrämd, hon blir rädd för sånna konstiga saker typ som att man skrivit fel på msn , då kan hon få FETASTE paniken , men inte när missfostret från exorcisten typ övertar din data.
sucksucksuck.


bilden är från i somras ! jag och johanna när jag hade fest.

Kommentarer
Postat av: helene

ah din goding!

2010-01-07 @ 13:02:35
URL: http://paperanchor.blogg.se/
Postat av: johanna-sofia

Nu har du chans igen att tävla i min blogg priset består utav smycken av märket Friis & company http://hansmunmotminhud.blogg.se/2010/march/utkast-mars-31-2010.html

Lycka till! (:

Kram Johanna-Sofia

2010-04-01 @ 00:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0