Måndag

uppdaterar så sjukt dåligt här, ska inte lova att jag bättrar mig , men ska försöka iaf :)
iaf så är det måndag i dag och även studiedag
gosh , riktigt skönt faktiskt fast även lite småsegt sådär.
ska nog bli rätt skönt ändå att komma tillbaka till skolan :)
ja och nu är man stor och går gymnasiet också , yeah (H)
Handelsprogrammet på Söderport, HP1C :)
fick faktiskt en riktigt bra klass, sjukt nöjd över den och vi har grymt soft schema :D
och imorgon ska jag färga håret och fixa hårförlängnign :O iiiiiiiiiih
lite små nervös sådär, men förhoppningsvis blir det bra, medtanke på att jag sparat och kommer vara totalt pank sen , MÅSTE det fan bli bra.,
håll tummarna !
men nu ska jag kolla film och lägga mig och sova :)
xoxo

och jag älskar att allt går så jävla bra för min älsklingshelene. puss på att hon lyser upp mina dagar


Kommentarer
Postat av: LiiCee ☆彡

Hej Paulina! Åh va roligt att höra!! Hoppas du och din mama hittar på fler roliga saker tillsammans! : ) kika gärna in i kategorin 'Recept' på min blogg, där finns en del härliga recept ni kanske kan testa på : ))

mvh LiiCee .

2009-09-09 @ 15:41:30
URL: http://liicee.blogg.se/
Postat av: helene

PUSS PÅ ATT DU UPPDATERAR! :D

<333333333

2009-09-13 @ 11:57:14
URL: http://paperanchor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0