vardags skit

dålig uppdatering, ja. men jag har annat för mig och jag uppdaterar när jag gör det.

Anyway
i Fredes åt jag först pizza och mös med mina föräldrar sen tog jag bussen till stan och kollade på bio med mina fina girls. Fame såg vi, faktiskt förväntat mig bättre, den var lite seg sådär.
slutet var dock bra , haha:)
i lördes låg jag och helene ofixade ungefär hela dagen och sen fick vi infall och skulle impuls åka på fest, så vi fixade oss, fixade dit johanna, fixade skjuts och off we went to sibbhult. daggen som bjöd dit oss, hade inte en aning om vem som hade festen , men det roliga var att när vi kom dit kände jag igen en av killarna, och så frågade jag han som hade den vad han hette , så sa han det är min lillebror sebastian och då visste jag vem det var, jag har kollat på film med dom när jag var små och jag och helene har badat med dom i breanäs. och fyi var och helene kär i sebastian när vi var små ;) schhh

och idag stannade jag hemma, inte sjuk elr så, bara riktigt trött.
idag har jag smsat hela dagen men , ja vem ? :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0