visste du att..




att jag använder Date Lucky.
jag kommer ihåg när man gick i femman-sexan och skulle iväg på disco eller klassfest och man klädde upp sig fint och kanske tog lite mascara och sedan sprutade på sig lite Date, Love eller Party och sen var man färdig. man kände sig fin och bra, tänk vad så lite kunde göra på den tiden ? men iallafall, .
jag använder inte den som finaste parfym och grejer, men den funkar absolut till vardags. och vad är det som säger att man måste spendera 500 spänn minst varenda gång man vill lukta lite annorlunadare än den vanliga parfym man brukar använda ? ingenting. så jag använder den stolt och tänker även fortsätta med det .:)

93876-816
jag använder faktiskt både parfymen och deon ;) hallå ? den luktar sommar och gott ju ! sommar (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0