värt och kasst



Små Tatueringar
själv är jag utan tvekan inte världens fan av tatueringar, tatueringar kan enligt mig om dom missbrukas ge ett ovårdat och lite hafsigt intryck, men små , kanske en liten i nacken , eller på handleden , små tatueringar på diskreta ställen är grymt  fint.


Klockor
både praktiskt och fint. själv är jag dålig på det här med klockeriet själv, men jag har hittat lite klocks jag ska införskaffa och då jävlar , bla en på ur och penn. gillar starkt

Sommarlov
haha, oväntat. men faktiskt, sommarlov. jag är så trööööööööööött just nu , sommarlov hade suttit RIKTIGT fint
och i sommar jag ska göra precis vad som infaller mig att göra


Tjuvar
antaligen ingen som tkr att det är något bra, men jag blir så trött.
låt folks grejer vara, har man inte pengar är det absolut inte ngn annans fel.
KEEP AWAY!

bloggares ego
snackas mkt om storbloggarna nu , särskilt om deras självförtroende. desiree sägs ju ha ett fejkat just bara för att provocera, så oerhört lamt. palla låtsas för att bli känd ? ful är hon i vilket fall som :)
självförtroende är grymt , till den grad där man faktiskt blir egenkär, då är det lika wasted som att inte ha ngt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0