F.R.I.E.N.D.S , what a show

tjatja
dåligt uppdaterat i knoooow, men ska bättra mig
igår var jag med helene vi var ute och var helt galna ,
typ njaaa
vaknade lite efter halv tolv typ, helene ringde och frågade om vi skulle till stan med tjugo över tolv bussen , så det var bara att duscha snabbt som fan och göra mig färdigt, men tro fan att jag hann med bussen. handlade en lite längre tubtopp, en typ tub tunika, rosa kofta, flätat hårband, klämmor . yeah
nej men vi var uppe på idrottstaket, eller jag var det ca 2 sekunder sen fick jag panik och gick ner, haha
sen träffade vi nellie , bettan, mida och såklart pojkar men ah
sen frös jag och shit, så jag gick hem
pratade lite med folk , sen somnade jag

idag har jag faktiskt varit jävligt produktiv känner jag, gick upp klockan 10, städat mitt rum, vart ute med hundarna och nu ska jag göra ett diagram till mitt special arbete vilket jag ska redovisa denna veckan.
fuuuuuuuuuuuuuuuuhuuuuck
jaja, det måste göras.
twitwitiwtiwi
vad som händer ikväll återstår att se.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0