Friday night



bilden är från när jag och mah girls hade topmodel och mys
tjatja
vaknade, tog det riiiiiktigt soft, tänkte att jag bara skulle chilla mig igenom morgonen och strunta i om jag kom lite sent, men tänka sig kom jag faktiskt innan vi började, hmmm..
i vilket fall som helst, soft dag faktiskt, :)
caroline lärde anders hyfs under idrotten , sen spanade vi på småbarn, så sööta. särskilt dom invandrana, låter dumt men dom är verkligen så söta. iaf, jag och caroline fajtades under matten , men ;)
sen satt jag och viskade med helene, douglas tyckte att om man viskar ljuger man och jag kunde ju skicka ett sms till honom istället, suck.. rolig är han va
iaf
har precis fixat mig lite, solade innan och så så hade tvättat av mitt smink men nu är det på igen , haha
ska till caroline nu , vid sju
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0