Carpe Diem

Morrn morrn
vaknade för ungefär en halvtimme sen.
känns sådär faktiskt, riiiktigt trött är jag.
var försvann morgon paulina som gick upp klockan fem på morgonen av mig själv ?
och nej jag överdriver inte, jag gjorde faktiskt det. fast då var jag lite yngre, nu på senare år har det varit vid sju jag stiger upp, men vafan ? denna helgen har jag sovit till tolv och elva och grejer . usch nej inte bra
idag har jag väl inga egentliga planer, jag ska fixa mitt special arbete HELT färdigt, sen städa lite på mitt rum och sen ut och gå i think.
får se
men jaja, åter till livet, Carpe diem , Fånga dagen.



ungefär så här fräsch är jag just nu , osminkad , oborstat hår, sov tröja å grejer . mmm...














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0