Matte

Matte

ja, eftersom vissa tjatar, får jag lägga in ett nytt inlägg,
jag veeeeeeeeeet, jag är riktigt jävla sämst på att uppdatera, måste skärpa mig.
uschanamig, men iaf. pluggar matte som baaara den ,ska inte gå någon jävla sommarkurs, jag ska fan inte ,.
gött mkt läxor denna veckan , eng till imorgon, matte till onsdag, so till onsdag, no prov på torsdag och grejer.
sen på fredag, då jävlar är det liseberg som gäller , . så jäääävla kul !  uppswinget och höjdskräcken skrämmer mig dock rättså rejält.
ringde lottisen innan också  , skulle kolla så jag kunde få min födelsedagspresent (åkband på liseberg) men får en femhundring på kontot sen , über förfan.

darin förvisso, men texten.

(Just imagine how you would feel)
If you be the one they pick and oh (would you, would you)
Even when they gonna stand I'm strong
(Honesty) Would you let this lad break down and cry oh (would you, would you, would you)
Never let nobody step on your right


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0