Jordgubbar är kärlek

kom en kvart försent idag, wops.
jag är så skoltrött så det är äckligt nu, men om man ska se det från den ljusa sidan , så är det bara en vecka kvar nu sen är det hejdå Spänger och Tjenare Söderport ! snobbskola eller inte, bättre än spänger (hoppas jag ?).
kom hem och städade på mitt rum, eller städar, faktiskt dock med lite mellanrum , kan ju inte ta allt på en gång ? .
iaf har jag inte uppdaterat på ett tag, var på liseberg i fredes, så jääääääääääävla skoj . och jag åkte fritt fall , med hanna på min vänstra sida och andreas på min högra, han satt och psyka mig HELA tiden , och jag bara vrålskrek hela tiden , oc h det var typ bara jag som gjorde det :P men ah , jag kollade inte en enda gång dock ;).
sen istället för att åka hem , stannade jag i göteborg hos lottan och sabine. myckte mys och götet <3 älskar staden .
tog tåget igår ist, ett byte i lund bara.
för en stund sen kom mamma hem med jordgubbar, GAAAAH
bästa förfan. hallon med :*
 
ikv ska jag kolla på fotboll med flin helene och elin,
stackarn trillade med moppen innan ,. lilla fina elinpelin


världens absolut finaste kusin ronja,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0