Gegga i gommen

Vaknade i lagom tid och duschade osv,
har kommit försent varenda dag denna veckan , och så fortsatte även mitt nya mönster i dag.
sen städade vi, ojoj,
sen kollade vi på grease, damn klassiker. i vilket fall som helst var det oerhört boring och vi spolade fram filmen när annika och P-i var utanför klassrummet,.
slutade iaf tjugo i tolv , gick upp med dom andra och åt curry-korvgryta (?!)
 sen drog jag hem , borsta tänderna en gång till och drog in till stan med fadern min , tand reglering !
världens trevligaste tandläkare hade jag , jättesnäll verkligen. först fotade hon mina tänder och och sedan hela mig, ( och jag som inte såg alltför fräsch ut...) jaja, det var i vilket fall som helst någon form av före och efter bilder. sen kletade hon geggamojja och tryckte upp det i min gom och mina tänder. inte så farligt som jag trodde men varit med om roligare saker.
sen åkte vi in till stan, pappa var hungrig så han åt sen gick vi och fixade skor , till han och jag fick faktiskt också ett par, helt vanliga vita canvas , lite till skolavslutningen bara.
sen åkte vi hem , och ja, nu sitter jag häär.
ikväll ska jag kolla på emil i lönnerberga och nolifa ihjäl.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0